وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب

به همت سازمان عقیدتی سیاسی آجا؛

اولین همایش سیاسی مشترک فرماندهان و استادان دانشگاه های افسری آجا به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سالن همایش های دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی برگزار شد.

http://aja.ir/Portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=4131407d-3c3e-4f43-a592-6a31c4c3c1f7


 

 اولین همایش سیاسی مشترک فرماندهان و استادان دانشگاه های افسری آجا به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سالن همایش های دانشگاه افسری امام علی(ع) نیروی زمینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و جمعی از فرماندهان ارشد آجا برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ارتش؛ سرهنگ اکرمی نیا، معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دبیر این همایش با اشاره به اهداف و محورهای همایش گفت: افزایش بصیرت و ارتقای سطح آگاهی های سیاسی کارکنان و فرماندهان آجا به عنوان گروه مرجع و تأثیرگذار، تقویت همگرایی و وحدت رویه در اجرای برنامه های آگاه سازی سیاسی در سطح ارتش، تعامل و تبادل نظر فرماندهان و استادان در خصوص موضوعات فرهنگی و بررسی آخرین تحولات منطقه؛ از جمله اهداف و محورهای برگزاری این همایش است. شایان ذکر است در پایان این همایش از استادان برگزیده ارتش تقدیر شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اولین همایش سیاسی مشترک فرماندهان و استادان دانشگاه های افسری ارتش نظامی آجا
[ جمعه 15 آبان 1394 ] [ 14:18 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب